Migros, Türkiye’nin En Güçlü Markası Olarak Zirvede
Market zinciri Migros, Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı ‘en güçlü markalar’ listesinde Türkiye’nin en güçlü markası seçildi. Markaların dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirlik, müşteri memnuniyeti, toplumsal katkıları, çevresel sorumlulukları, açıklık ve samimiyet, şeffaf ve etik yönetim anlayışları, modernlikleri, yaygınlıkları, özgünlükleri ve marka imajları gibi faktörler dikkate alındı.
Şirketin resmi açıklamasında, “Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecilerinin yatırım, performans ve marka gücü değerlendirilerek yapılan sıralamada, Migros, AAA+ notu alan tek gıda perakendecisi olarak öne çıktı” ifadelerine yer verildi.